BANNER

Na czym polega wybielanie zębów.

Z wiekiem zęby tracą swoją naturalną prawidłową barwę. Może być to spowodowane wieloma czynnikami takimi jak: nadużywanie kawy i mocnej herbaty, nieprawidłowa higiena jamy ustnej czy palenie papierosów. Zabiegiem, który przywraca estetyczny i zdrowy wygląd naszemu uzębieniu, jest wybielanie zębów.

Co to jest piaskowanie zębów?

Piaskowanie to zabieg dentystyczny, którego celem jest usunięcie przebarwień oraz płytki nazębnej z powierzchni zębów. Niestety podczas szczotkowania zębów istnieje wiele przestrzeni niedostępnych dla włókien szczoteczki, w których tworzą się świetne warunki do namnażania się bakterii. Bakterie te produkują szkodliwe kwasy uszkadzające szkliwo, a tym samym stanowią bezpośrednią przyczynę rozwoju chorób zębów i dziąseł.

Kiedy konieczne jest usuwanie zębów mlecznych?

Nie ma prostej odpowiedzi na pytanie, kiedy należy usuwać zęby mleczne. W gabinecie stomatologicznym Iława i Ostróda do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, ponieważ przedwczesna ekstrakcja zębów mlecznych może skutkować trwałymi wadami zgryzu. Konsekwencją tego jest konieczność zastosowania leczenia ortodontycznego w późniejszym wieku. W związku z tym zęby mleczne usuwamy tylko w przypadku bezwzględnej konieczności, kiedy leczenie zachowawcze nie przynosi pożądanego efektu lub współpraca z pacjentem jest mocno utrudniona.

Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.